POLITICĂ PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
ÎN MAGAZINUL ONLINE SUNHUB.RO
- Cine suntem?
- Ce sunt datele personale?
- Ce date prelucrăm despre tine?
- În ce mod colectăm și prelucrăm datele tale?
- Cat timp păstrăm datele tale?
- Cu cine împărtășim datele tale?
- Când transferăm datele tale în afara spațiului Uniunii Europene sau SEE?
- Ce măsuri de securitate asigurăm pentru protecția datelor tale?
- Care sunt drepturile și opțiunile tale în privința datelor pe care le prelucrăm?
Prezenta Politică de Prelucrare a Datelor poate fi modificată sau actualizată oricând de către SunHub , atunci când considerăm că survin anumite modificări în activitățile prin care prelucrăm datele tale. Vom publica pe site-ul nostru, www.SunHub.ro, orice astfel de modificări și vă vom informa în mod corespunzător prin e-mail.
SunHub ONLINE S.R.L., persoană juridică de naționalitate română, înmatriculată la Registrul Comerțului sub nr. J40/6180/2022, având cod unic de înregistrare fiscală 45897730 (SunHub sau „Operator” ), este operatorul datelor tale și entitatea care îți furnizează, prin intermediul Magazinului Online, produse din categoriile ochelarii de soare, rame de vedere.
Ne puteți contacta oricând la:
Adresă: Str. Targu Neamt 30, Bucuresti, Bucuresti
Nr. telefon: 0790.999.997 / 0727 392 135
E-mail: clienti@SunHub.ro
SunHub a numit un Responsabil cu Protecția Datelor Personale. Pentru orice întrebări sau nelămuriri legate de prezenta Politică, de modul în care SunHub prelucrează datele tale sau drepturile tale, ne poți contacta la adresa de e-mail dedicată clienti@SunHub.ro.
În ce scop colectăm și prelucrăm datele tale? | Ce date colectăm și în ce mod le prelucrăm? | Care este temeiul juridic al prelucrării datelor? |
Crearea contului tău de client | Îți putem crea un cont de client pe Magazinul Online doar dacă ne oferi obligatoriu următoarele date personale, fie (a) în procesul de solicitare de către tine a deschiderii unui cont de client nou, fie (b) urmare a plasării unei comenzi, pentru prima dată, în Magazinul Online (iar noi, cu această ocazie, îți activăm un cont de client pentru a putea onora comanda ta): nume, prenume; gen; e-mail, și număr de telefon | |
Logarea în contul de client | Îți oferim opțiunea de a te loga în contul client prin conectarea în contul tău existent de Facebook, Google sau Yahoo (conectare prin rețele de socializare). Pentru conectare, ești redirecționat pe pagina rețelei tale sociale (Facebook, Google sau Yahoo), unde te poți loga cu datele tale de utilizator. Astfel, profilul tău de Facebook, Google, sau Yahoo este legat la contul de client în Magazinul Online. În urma conectării, Facebook Inc., Google Inc., respectiv Oath (Verizon) ne transmit în mod automat următoarele informații: ID-ul numeric pentru rețeaua socială;
| |
Efectuarea de cumpărături în Magazinul Online | Poți efectua cumpărături doar dacă ai activat un cont de client, plasezi unele produse în coșul de cumpărături iar ulterior lansezi o comandă. Poți efectua cumpărăturile pe website-ul SunHub.ro și prin messenger-ul contului tău de Facebook. De fiecare dată când lansezi o comandă vom colecta și prelucra următoarele date: nume și prenume; adresă de livrare; număr de telefon. Când confirmăm comanda ta, sau te anunțăm că produsele au ajuns în punctele de preluare vom prelucra: numărul de telefon și după caz adresa de e-mail pentru a te informa cu privire la situația comenzii/livrării tale. | |
Plata cumpărăturilor/ restituirea plății în caz de retur de produs/ anulare comandă | Detaliile cardului pe care îl folosești pentru plata 3D Secure a cumpărăturilor din Magazinul Online nu vor fi accesibile si nici nu vor fi stocate de către T, ci doar de către entitatea de autorizare a tranzacției sau de o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei identitate vei fi informat, anterior introducerii efective a detaliilor cardului pe care îl folosești pentru plata online. -SunHub prelucrează doar următoarele date pe care le trimite către partenerul de autorizare a plăților/ tranzacțiilor online: nume, prenume; ID comandă; data inițierii tranzacției, data finalizării; ID tranzacției; situație plată (plată efectuată/ neefectuată); suma tranzacționată (după caz). - În cazul unor retururi/ anulării comenzii colectăm și prelucrăm: IBAN-ul și banca la care ai deschis contul bancar,pentru a-ți restitui banii plăți pentru produsele returnate/ comenzile anulate. | |
Livrarea produselor către tine | - Îți livrăm produsele la adresa indicată, prin curierii noștri, cu care partajăm strict datele necesare livrării produselor: nume, prenume; adresa de livrare; telefon; valoarea sumei plătibilă cu ramburs (după caz). | |
Asistență și suport clienți | Pentru a-ți putea asigura suportul cu privire la contul tău de client / comenzile pe care le lansezi în Magazinul Online, te vom identifica prin confirmarea: numelui și prenumelui; adresei de e-mail și numărului tău de telefon; ID-ul comenzii |
CÂT TIMP PĂSTRĂM DATELE TALE?
SunHub prelucrează datele tale pentru perioada necesară îndeplinirii scopurilor pentru care acestea au fost colectate și conform politicilor noastre de retenție a datelor personale. În anumite cazuri, unele prevederi legale ne pot impune sau permite păstrarea datelor pentru o perioadă mai îndelungată.
Perioada de păstrare a datelor depinde în principal de următoarele:
1. pentru ce perioadă avem nevoie de datele tale pentru a-ți oferi produsele solicitate și a ne îndeplini obligațiile față de tine și pentru scopurile menționate mai sus în prezenta Politică;
2. dacă ai un cont de client deschis pe website-ul Magazinului Online. În acest caz vom păstra datele tale cât timp acest cont de client este activ, dar nu mai mult de 5 (cinci) ani de la data ultimei autentificări în cont sau ultimei comenzi în Magazinul Online (fără autentificare în cont); te vom notifica înainte de a închide contul tău de client și a șterge toate datele asociate acestui cont de client;
3. dacă ți-ai exprimat consimțământul pentru prelucrarea datelor pentru o perioadă mai mare, vom menține datele pe toată această perioadă, cu excepția cazului în care îți retragi între timp consimțământul;
4. obligațiile legale sau contractuale ne impun păstrarea datelor tale pentru o anumită perioadă de timp (de exemplu perioadele prescrise de lege pentru apărarea drepturilor noastre in justiție).
Vom păstra datele tale doar atât timp cât deții un cont de client și/sau continui să faci cumpărături în Magazinul Online. Dacă îți dezactivezi contul de client din Magazinul Online și ne soliciți în mod expres ștergerea totală, datele asociate contului tău de client vor fi șterse sau anonimizate astfel încât să nu mai poți fi identificat în sistemele noastre de evidență a datelor, exceptând cazul în care suntem obligați să păstrăm datele tale pentru o perioadă mai lungă, în baza legii sau interesului nostru legitim.
În acest fel îți vom asigura controlul deplin asupra datelor tale personale. Vom colecta și prelucra din nou datele tale dacă ni le vei oferi din nou în website-ul Magazinului Online.
Pentru scopurile pentru care ne-ai oferit consimțământul la prelucrarea datelor, evidențiate în tabelul de mai sus, vom prelucra datele tale cu privire la respectivul scop până când îți retragi consimțământul privind prelucrarea în scopul respectiv, cu excepția cazului în care suntem obligați să menținem aceste date pentru o perioadă mai lungă potrivit legii, pentru raportări la autoritățile publice, sau pentru a ne apăra drepturile în justiție.
Te informăm că ne bazăm pe consimțământul tău atunci când prelucrăm datele tale pentru a-ți transmite:
1. oferte personalizate pe bază de publicitate comportamentală online;
2. oferte personalizate bazate pe profilarea pe care o facem în scop de marketing direct, prin canalele de comunicare sms, email și notificări push-up;
3. oferte bazate pe audiențele personalizate (pe liste de clienți) în Facebook.
*Consimțământ – înseamnă acordul tău liber, specific și informat prin care accepți fără dubiu ca datele tale să fie prelucrate de către Noi în scopul pentru care îți dai acordul. În Magazinul Online îți poți exprima consimțământul prin acțiunea ta de a bifa căsuța relevantă asociată scopului și mijlocului de prelucrare precizat în prezenta Notă de informare.
CU CINE ÎMPĂRTĂȘIM DATELE TALE?
Datele tale personale pot fi transmise către și pot fi prelucrate de partenerii noștri de încredere pentru a-ți furniza produse
Pentru a-ți furniza produsele comandate în Magazinul Online, vom partaja datele tale cu partenerii noștri de încredere. Selectăm foarte atent partenerii și furnizorii care efectuează, în numele nostru, operațiuni suport activității noastre. Împărtășim cu aceștia doar datele personale necesare realizării activităților specifice pe care le încredințăm acestora.
Atunci când externalizăm anumite activități către partenerii noștri de încredere depunem toate eforturile rezonabile pentru a ne verifica în prealabil dacă aceștia asigură protecția datelor tale prin măsuri stricte de securitate a datelor și vom încheia cu fiecare contracte de prelucrare a datelor.
Mai exact, transmitem unele date către terțe părți (furnizorii și partenerii noștri) pentru realizarea funcțiilor și serviciilor necesare operării activităților Magazinului Online, cum ar fi:
1. furnizorul care ne asigură servicii de stocare a datelor pe servere externe situat în România;
2. furnizorul aplicației de gestionare a operațiunilor în depozit și punctele de preluare a produselor, sau care ne ajută să vă printăm și livrăm facturile produselor livrate în localităţi situate în România;
furnizorul serviciilor de comunicări și transmiteri corespondență pe e-mail situat în SUA, care deține certificarea Privacy Shield (Scutul de Confidențialitate UE-SUA);
4. furnizorul serviciilor de telefonie mobilă care ne ajută să ținem legătura cu tine, situat în România;
5. curieri terți autorizați de noi să livreze produsele cumpărate de tine (Fan Curier, Cargus, DPD);
6. procesatorii de plăți care sunt autorizați de noi să intermedieze plățile în sistem 3D Secure (PlatiOnline);
Transmiterea datelor către autorități și instituţii publice sau organe judiciare
Putem transmite unele din datele tale personale autorităților sau instituțiilor publice competente, atunci când ne impune legea (de ex. investigarea fraudelor; prevenirea spălării banilor; depunerea declarațiilor, situațiilor financiare la autoritățile fiscale etc.), sau putem transmite aceste date către instanțele judiciare atunci când ne apărăm în justiție, sau în fața altor autorități publice.
CÂND TRANSFERĂM DATELE TALE ÎN AFARA SPAȚIULUI UNIUNII EUROPENE SAU SEE?
Ca și regulă, datele tale nu sunt stocate într-o țară situată în afara Uniunii Europene sau Spațiului Economic European („SEE”).
CUM ASIGURĂM SECURITATEA DATELOR TALE?
SunHub asigură măsurile tehnice și organizatorice necesare pentru colectarea, prelucrarea și păstrarea datelor în siguranță, inclusiv împotriva accesului neautorizat, al utilizării neautorizate a datelor, sau distrugerii, pierderii sau alterării datelor. Ne angajăm să păstrăm datele tale personale în siguranță și luăm toate măsurile de protecție rezonabile pentru a face acest lucru.
Implementăm procese sistematice de instruire a persoanelor responsabile de securitatea IT și de monitorizare și audit al securității sistemelor și infrastructuri IT conform politicilor interne ale SunHub .
În plus, depunem toate eforturile rezonabile pentru a ne asigura (inclusiv prin contractele încheiate cu aceștia) că și parteneri noștri de încredere gestionează măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru prelucrarea datelor pe care le împărtășim cu aceștia.
CE DREPTURI ŞI OPȚIUNI AI CU PRIVIRE LA DATELE TALE?
În legătură cu prelucrarea datelor dvs. personale, puteți să contactați SunHub și să o solicitați:
Informații privind datele dvs. cu caracter personal, ce au fost prelucrate de SunHub cu privire la scopul și natura prelucrării datelor cu caracter personal, inclusiv informații despre potențialii beneficiari ai datelor cu caracter personal, în afara SunHub . Informațiile generale privind prelucrarea datelor cu caracter personal sunt menționate în aceste regulament.
Accesul la datele pe care le-ați furnizat către SunHub , fie în timpul înregistrării, fie în timpul lansării unei comenzi. Dacă se exercită acest drept, SunHub vă va confirma dacă și care date personale sunt prelucrate și, dacă este cazul, vă vor fi puse toate la dispoziție, împreună cu informațiile despre prelucrarea acestora.
Corectarea datelor cu caracter personal, în cazul în care acestea sunt inexacte sau incomplete. Numai în cazul informațiilor actualizate corect vă poate asigura SunHub realizarea comenzii plasate de dvs.
Justificarea și eliminarea unei stări defectuoase (cum ar fi blocarea, corectarea, completarea sau ștergerea datelor personale) dacă considerați că SunHub procesează date cu caracter personal ce contravine protecției vieții personale sau încălcând reglementările legale.
Ștergerea datelor cu caracter personal (așa-numitul drept de a fi uitat) sau prelucrarea limitată a acestora, în cazul în care acestea nu mai sunt necesare în aceste scopuri sau dacă SunHub nu mai are un motiv legitim de a procesa date cu caracter personal, inclusiv în cazurile în care nu sunteți de acord cu prelucrarea ulterioară. În îndeplinirea acestor condiții, SunHub vă va șterge total sau parțial datele.
Transferarea datelor personale prelucrate automatizate obținute prin consimțământul dvs. de la SunHub către o altă entitate în care SunHub transmite dvs. sau unui alt administrator la alegerea dvs. datele dvs. personale într-un format utilizat în mod obișnuit.
În plus, clienții SunHub pot contesta prelucrarea datelor cu caracter personal în cazul trimiterii de comunicări irelevante sau a unor evaluări a preferințelor de cumpărare, în baza cărora SunHub va înceta imediat prelucrarea datelor cu caracter personal în aceste scopuri.
În plus față de drepturile prezentate mai sus, puteți să contactați întotdeauna SunHub cu o reclamație la Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal.